onsdag 8 september 2010

"Galleri Jernsaxen nu i egen bloggversion.........!"

Som sagt, nu är det äntligen dax att "starta upp" Galleri Jernsaxen på riktigt, i egen bloggversion.
Tidigare har ju Galleri Jernsaxen varit en del av Tankesmedjan Jernsaxens Blogg och även synts en hel del på bloggen Oumberligating.
Vad kommer jag visa här då? Ja, det blir i blandad form måste jag säga, jag kommer presentera olika konstnärer och en del av deras produktion, vad som händer i "riktiga Galleri och utställningsvärlden" och även en hel del vad som händer på Auktionsfronten, både hos större och mindre Auktionshus. Självklart så blir det design, även det är ju en konstform. Inget eget tyckande, blir det det, så visar jag samma inlägg på någon av mina andra bloggar fast då med en egen tilläggskommentar.
Självklart så vill jag visa alla typer av konst här och har någon läsare något som du vill att jag visar så skicka materialet till Gallerijernsaxen@live.se eller gör det enkelt för dig, skriv en kommentar med länk så hittar mina läsare och jag till din troligtvis fina blogg!
Vid datorn Peter Olofsson!

1 kommentar: